وبگو | آموزش منوی کشویی با ul li و css
روحـانـیـت به عنـوان مسئـول ذی ربـط امـور دینـی نقـش اول را در آگـاهی و مطالبـه نسبـت به مسئـولان و رسانـه ها دارد. آیت الله وفسـی .......... اعـتمـاد بـه نـفس، دروغـی است بـزرگ که از مسـیـحیـّت غـربی وارد دنیـای اسلام شده است . آیت الله حـامد وفسـی ........... موج سـیـاه فـتـنـه جـدیـد، فـرهـنـگــی اســت و راه نـجــات از آن احـیـاء امــر بــه مــعــروف و نــهـی از مــنـکــر است. حضـرت اسـتـاد آیـت الله وفـســی ........... در مـورد کـارنـامـه ی فـرهـنگـی انـقلاب، سکـوت بـهتـرین نظـری است کـه می تـوان ابـراز کرد. استـاد اخـلاق تهران حامد وفسـی .......... انـقـلاب ایـران بـه یـک مـعـجـزه الهـی شبیـه تـر بـود تـا یـک حـرکـت سیـاسـی مـاننـد سـایـر انـقـلاب هـای جـهان و رهـبری آن هم بـه پـیـامبـران الهـی شبـیـه تـر بـود تـا رهبـران انقـلابی در دیگـر سرزمیـن هـا... حکیـم متـألـه استـاد حـامـد وفسـی

با سلام خدمت حضرت آیت الله وفسی و همکاران گرامی اش.
این مطلب رو یکی از دوستان فرستاده خواهشمندم جوابی مناسب ارسال فرمایید:بین خانواده پیامبر و هر چهار خلیفه، پیوند و رابطه خویشاوندی محکمی برقرار بوده است! به گونه‌ای که عایشه، دختر ابوبکر، همسر پیامبر بود.
سپس حفصه، دختر عمر را به نکاح خویش درآورد. از طرفی فاطمه را به ازدواج علی درآورد. همچنین رقیه را به نکاح عثمان درآورد که نتیجه‌اش فرزند پسری به نام عبدالله بود که در هفت سالگی در اثر زخم شدیدی که از منقار خروس به چشمش ایجاد شده بود، وفات یافت و چون رقیه نیز در سال دوم هجری در مدینه وفات یافت، پیامبر دختر دیگرش ام‌کلثوم را به همسریش درآورد و چون ام‌کلثوم نیز پس از چندی از دنیا رفت، پیامبر فرمود: اگر دختری دیگری داشتم باز به عثمان می‌دادم؛ و لذا ملقب به "ذوالنورین" گردید.

 

ادامه ی این تحریریه را در ادامه ی مطلب مشاهده نمایید.


ادامه مطلب


موضوعات مرتبط: دیـگـر تـحـریـرات
برچسب‌ها: ایت الله وفسی حضرت علی شیرازی حامد وفسی سقیفه اهل بیت جمل خلفای ثلاثه وحدت

تاريخ : سه شنبه 14 مرداد 1399 | 23:34 | نویسنده : سردبــیر |

چرا باید تا روز قیامت نام پیامبر -ص- جزء اذان و اقامه باشد؟

آیا این نوعی برتری طلبی برای پیامبر -ص- حساب نمیشود؟!

آیا اطاعت از پیامبر -ص- مخالف آزادی فکر و اندیشه است؟

اصلا چرا باید اطاعت مطلق از پیامبر -ص- داشت؟

آیا واقعا پیامبر اجازه میدادن تا آب وضوی ایشان را تبرک کنند؟ در صورت صحت این جریان آیا چنین کاری را ایشان منع نکردند؟ اگر منع نکردند آیا این کار نیز برتری طلبی حساب نمیشود؟!

 

ادامه ی این تحریریه را در ادامه ی مطلب مشاهده نمایید.

 


ادامه مطلب


موضوعات مرتبط: دیـگـر تـحـریـرات
برچسب‌ها: پرسش و پاسخ آیت الله حامد وفسی

تاريخ : سه شنبه 17 تير 1394 | 1:8 | نویسنده : سردبــیر |

بسم الله الرّحمن الرّحیم


و صلّی الله علی محمّد و آله و عجل الله لولیه الفرج و العافیة و النصر


ملت شریف و عظیم الشأن ایران با حرکت بی نظیر توده‌های مردم در حالی که به ندای رهبری الهی، لبیک گفتند با فدا کردن عزیزان خویش، بزرگترین قدرت منطقه ای و ژاندارم خلیج فارس را شکست دادند و این در وضعیتی بود که تمام ابرقدرت‌های شرق و غرب خصوصاً ایالات متحده آمریکا به شدت از نوکر خود «شاه» ایران حمایت و برای حفاظت او از هیچ جنایتی فروگذار نکردند.

جناب آقای خوئینی‌ها بدانید ملت مجاهد، صبور و آگاه ایران اسلامی، شما و دوستان حزبی و سوابق شما را به خوبی می‌شناسند و اگر حقیقتاً قصد حضرتعالی خیرخواهی برای امام و امت است پس باید بر اساس قانون اساسی ج.ا.ا که وظایف تمام نهادها و مقامات حقوقی و مناصب، معین و مشخص گردیده، در حیطه وظایف و اختیارات بازخواست نمایید.

 

ادامه ی این تحریریه را در ادامه ی مطلب مشاهده نمایید.


ادامه مطلب


موضوعات مرتبط: دیـگـر تـحـریـراتاخبار
برچسب‌ها: مـوسـوی خـوئینـی هـا وفسی نقد رهبری مشکلات معیشتی فرهنگی

تاريخ : چهار شنبه 11 تير 1396 | 19:55 | نویسنده : سردبــیر |

بسم الله الرحمن الرحیم

الْحَمْدُ لِلَّهِ رَبِّ الْعَالَمِينَ وَ صَلَّی اللَّهُ عَلَی سَيِّدِنا وَ نَبِیِّنَا أَبِی ‌الْقَاسِمِ مُحَمَّد -صَلَّی اللَّهُ عَلَیْهِ وَ آلِهِ- وَ عَلَی أهلِ بَیتِهِ الطَّیِّبِینَ الطَّاهِرِینَ الْهُدَاةِ الْمَهْدِيِّين



رژیمهای سفاک انگلیس و ایالات متحده آمریکا در کارنامه سیاه تاریخی خود طی سه قرن گذشته نشان می‌دهند که آمریکایی‌ها برای اشغال سرزمینهای امروزی خود تقریبا صد میلیون از سرخپوستان بومی یعنی مالکان حقیقی آمریکا را نابود کردند و با این جنایت عظیم در دهها سال ایالات متحده تاسیس شد و برای بقاء خود  در زمان جنگ جهانی اول متفقین با اشغال نظامی ایران نیمی از ملت (ده میلیون) در اثر قحطی و بیماری مرحوم شدند؛
در جنگ ویتنام در یک سرزمین کوچک سه میلیون ویتنامی به دست سربازان خون آشام آمریکایی به قتل رسیدند؛
پس طبیعی است که فرزند نامشروع این دو رژیم منحوس با تاریخ کثیف و پر از خباثت بریتانیا و آمریکا رژیم اسرائیل که جرثومه فساد است، متولد شود به نحوی جنایت با ذاتش عجین گشته که از کشتن بیگناهان و حتی کودکان لذت میبرند و افتخار میکنند.
این روباه پیر و گرگ گرسنه به وسیله این فرزند نامشروع، همان سیاستهای کهنه استعماری خود درباره ملتهای سرخپوستان و۰۰۰ را کماکان در فلسطین تکرار می‌نمایند.
راه پیروزی ما مسلمانان:


۱. بیداری ملت فلسطین و دیگر ملل مسلمان است.
۲. تقوای الهی فردی و اجتماعی خویش را بالا ببریم.
۳. توکل و توسل در همه امور
۴. حفظ وحدت کلمه
۵. گسترش فرهنگ جهاد و مقاومت
۶. اطاعت از امام امّت
۷. توجه تام به آرمانهای والای اسلامی مانند استقلال آزادی عدالت
ان شاءالله با رعایت این امور، تا بیست سال آینده چیزی به نام اسرائیل نخواهد بود.

حامد وفسی
روز قدس ۱۴۴۱



موضوعات مرتبط: دیـگـر تـحـریـراتاخبار
برچسب‌ها: روز قدس ایت الله وفسی اسرائیل فلسطین فرهنگ جهاد امام خمینی

تاريخ : جمعه 2 خرداد 1396 | 1:33 | نویسنده : سردبــیر |
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------