وبگو | آموزش منوی کشویی با ul li و css
روحـانـیـت به عنـوان مسئـول ذی ربـط امـور دینـی نقـش اول را در آگـاهی و مطالبـه نسبـت به مسئـولان و رسانـه ها دارد. آیت الله وفسـی .......... اعـتمـاد بـه نـفس، دروغـی است بـزرگ که از مسـیـحیـّت غـربی وارد دنیـای اسلام شده است . آیت الله حـامد وفسـی ........... موج سـیـاه فـتـنـه جـدیـد، فـرهـنـگــی اســت و راه نـجــات از آن احـیـاء امــر بــه مــعــروف و نــهـی از مــنـکــر است. حضـرت اسـتـاد آیـت الله وفـســی ........... در مـورد کـارنـامـه ی فـرهـنگـی انـقلاب، سکـوت بـهتـرین نظـری است کـه می تـوان ابـراز کرد. استـاد اخـلاق تهران حامد وفسـی .......... انـقـلاب ایـران بـه یـک مـعـجـزه الهـی شبیـه تـر بـود تـا یـک حـرکـت سیـاسـی مـاننـد سـایـر انـقـلاب هـای جـهان و رهـبری آن هم بـه پـیـامبـران الهـی شبـیـه تـر بـود تـا رهبـران انقـلابی در دیگـر سرزمیـن هـا... حکیـم متـألـه استـاد حـامـد وفسـی

بسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَٰنِ الرَّحِيمِ
إِنَّمَا جَزَاءُ الَّذِينَ يُحَارِبُونَ اللَّهَ وَرَسُولَهُ وَيَسْعَوْنَ فِي الْأَرْضِ فَسَادًا أَن يُقَتَّلُوا أَوْ يُصَلَّبُوا أَوْ تُقَطَّعَ أَيْدِيهِمْ وَأَرْجُلُهُم مِّنْ خِلَافٍ أَوْ يُنفَوْا مِنَ الْأَرْضِ ذَٰلِكَ لَهُمْ خِزْيٌ فِي الدُّنْيَا وَلَهُمْ فِي الْآخِرَةِ عَذَابٌ عَظِيمٌ ( آیه ۳۳ سوره مائده )

خداوند متعال در اجرای حدود الهی برکات عظیمی قرار داده است؛ به همین سبب از قوه قضائیه و خصوصاً از دادستان و قضات شجاع، برای اعدام افراد محارب که امنیت و آرامش را که چندین ماه است از ملت شریف سلب کرده اند تشکر و قدردانی می نماییم.
امیدواریم که ان شاءالله این اقدامات ارزشمند با صلابت انقلابی نسبت به این دواعش وحشی و اربابان شیطان صفت آنان با قاطعیت ادامه یابد.

همچنین درخواست جدی داریم نسبت به حفظ ارزش های اسلامی ( عفاف و حجاب ) که صدها هزار شهید جانشان را نثار کرده اند، با کسانی که کشف حجاب می‌کنند تسامح نکرده و حافظ نظام اسلامی باشید که اگر غفلت کنید با حکومت های ملی و غیر اسلامی تفاوتی نخواهیم داشت.

حامد وفسی
۲۰ آذر ۱۴۰۱



موضوعات مرتبط: دیـگـر تـحـریـراتاخبار
برچسب‌ها: حضرت علامه مجاهد آیت الله وفسی اغتشاشات حجاب قوه قضائیه

تاريخ : دو شنبه 19 دی 1401 | 20:17 | نویسنده : سردبــیر |

بسم الله الرحمن الرحیم

هنگامیکه ملت شریف ایران اسلامی در تکاپوی برگزاری مراسم پرشکوه اربعین حسینی است برخی از دولت مردان حرمت دین را شکسته و مانند رضا خان و فرزند کثیفش دست به اقدامات شنیع علیه عفاف و حجاب زدند.
از سوی دیگر طرح بانکداری ربوی و رها بودن فضای مجازی، وضعیت فساد در خیابان ها و اماکن عمومی و ادارات خصوصی و دولتی، خصوصاً اختلاط محرم و نامحرم در مترو و اتوبوس های شهری و.... نشان از قدرت نفوذی های منافق در ارکان نظام می‌دهد؛ ضمن تشکر از خدمات مؤمنان در دولت، مجلس و شهرداری، شدیداً این اعمال و رفتار را محکوم کرده و از متولیان امر اصلاح امور را خواستارم و از دادستان قوه قضائیه توقع داریم که برای حفاظت از عنوان اسلامی بودن نظام، خود را بخواب نزده، اقدامات بازدارنده ی لازم را معمول دارند و  خاطیان را مجازات نمایند.
ان شاء الله با عنایت حضرت ولی عصر -عجل‌الله فرجه الشریف- و تحت رهبری امام خامنه ای بتوانیم جامعه علوی آرمانی انقلاب اسلامی را محقق کنیم .

حامد وفسی
۱۰ شهریور ۱۴۰۱



موضوعات مرتبط: دیـگـر تـحـریـراتاخبار
برچسب‌ها: حضرت علامه مجاهد آیت الله وفسی عفاف و حجاب ورود زنان به ورزشگاه

تاريخ : جمعه 22 مهر 1401 | 17:6 | نویسنده : سردبــیر |

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَٰنِ الرَّحِيمِ
الحمدلله رب العالمین و الصلاة و السلام علی سیدنا و نبینا محمد و آله الطّیّبین الطّاهرین المعصومین سیّما بقیة الله عجّل الله تعالیٰ فرجه و سهّل الله مخرجه

روز قدس، روز برافراشتن پرچم اسلام در برابر استکبار جهانی است.
نظام سرمایه داری از یک طرف با قدرت رسانه مردم را از هویت فطری الهی خودشان دور کرده، تلاش میکند آنان را برده فکری و روحی نماید و از طرف دیگر با قدرت نظامی، اقتصادی و... بر آنها سلطه یابد.
خميني کبیر آن روح خدا همچو موسای کلیم با سه عنصر فرعون ها، قارون ها و سامری ها فی الواقع جنگید و نه در حرف و سخنرانی.
نجات و سعادت حقیقی زیر سایه شمشير هاست و اسلام عزیز برای رسیدن بشریت به این آرمان بزرگ، جهاد با دشمنان خارجی و امر به معروف و نهی از منکر را با شیاطین داخلی واجب نموده است.
بزرگداشت حقیقی روز قدس آن است که در داخل کشور های اسلامی خصوصاً امّ القرای آن، به صورت واقعی، اسلام را پیاده کنیم و به شدت از دروغ، تظاهر و کارهای نمایشی اجتناب کنیم و در خارج از کشور با مبارزه مسلّحانه و حداقل به شکل مبارزه منفی مانند تحریم خرید کالاهای دشمنان اسلام، اقدام جدی نماییم.
براستی اگر با اخلاص، دین حق را ياري کنیم خداوند قادر متعال به واسطه حضرت بقیه الله اعظم -عجل الله تعالیٰ فرجه- مستضعفان را بر طاغوت و پیروانش از مستکبران و اشراف و آقازاده ها گرفته تا اراذل و اوباش، پیروز می‌گرداند.

حامد وفسی
تهران. ۸ اردیبهشت ۱۴۰۱



موضوعات مرتبط: دیـگـر تـحـریـراتاخبار
برچسب‌ها: حضرت علامه مجاهد آیت الله وفسی روز قدس اسرائیل امام خمینی

تاريخ : پنج شنبه 8 ارديبهشت 1396 | 23:33 | نویسنده : سردبــیر |

باطلاق فحشاء و منکر

بسم الله الرحمن الرحیم
الحمدلله رب العالمین والصلاة والسلام علی سیدنا محمد و آله الطیبین الطاهرین المعصومین سیما بقیة الله فی الأرضین


حضرت امام خامنه ای - مد ظله العالی - :
 " سیاست امروز [ استکبار جهانی ] سیاست اندلسی کردن ایران است."
 
حرکت خبیث و منحوس اندلسی کردن ایران اسلامی در دوران قاجار به وسیله " طاهره قرة العین " ( معصومه صالحی ) از بزرگان دین بهائیت  با کشف حجاب ( ۱۲۶۴ ه.ق. ) آشکار گشت، وی پس از یک مباحثه علمی ساختگی بر خصم خود ( محمدعلی بار فروشی ) غالب شد و عقیده بهائیان را مبنی بر اینکه: " احکام و شریعت اسلام ملغی شده است " مطرح کرد. پرچم فساد و فحشایی را که او بلند کرد دگر باره به واسطه " اشرف پهلوی " در دوره ستم شاهی برافراشته شد. امروزه در خارج کشور " مسی علینژاد آمریکایی "  با افتخار از زنا زاده بودن فرزندش، همچنان پرچمدار جنبش فحشا و منکر است.  

ادامه ی این تحریریه را در ادامه ی مطلب مشاهده نمایید.


ادامه مطلب


موضوعات مرتبط: دیـگـر تـحـریـراتاخبار

تاريخ : سه شنبه 14 دی 1396 | 14:47 | نویسنده : سردبــیر |
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------